Başlangıç > Özgür İnsan Günlüğü > Özgür İnsan Günlüğü – 13 Eylül Metris (Sevk)

Özgür İnsan Günlüğü – 13 Eylül Metris (Sevk)

12 Eylül’ü geride bıraktım, 13 Eylül’ün ilk saatleri. Bu gece uyumamı bekleme can.
Hangi gece uyudum ki sahi. Bir sigara daha yakıyorum. Sen de sesine hasret kaldığım Ahmet Kaya’nın şarkılarını dinle, şarkılarımızı. İkimiz, hepimiz için…

***

İsmail ve Ahmet kıbleyi sordular bağırarak, tarif ettim; bize her yön kıble.

***

12 Eylül bitti mi diyorlar.

***

Bu gece kalbim aklımı bastırıyor.
Duygularımın izinden yol alıyorum gece yürüyüşümde.

***

Ne mutlu uyuyabilenlere…

***

Ama barış yurdu uyuyamayanların eseridir.
Uyuyamayanlar gerçeklerin esiridir.
Uyutmaz gerçekler, rahatsız eder, bedel ister.
Ve özgürleştirir, her gerçekle daha da özgürleşirsin. Özgürleştikçe bedeller büyür. Uyuyamamak bu işin başıdır. Öyleyse görünenin ardındaki gerçeği söyleyelim;

Ne mutlu uyuyamayanlara!

***

Gün doğuyor. Metris’te son kere tapındım.
Senden başka hiçbir otorite, hiçbir üstün merci tanımıyorum Tanrım.
Varlığım kula kulluğa (şirke) karşı mücadeleye armağan olsun.

***

Sabah sayımı hazırlıkları başlamadan gelip almaları lazım. Yani birazdan.
Tüm eşyalarımı toparladım ve poşete yerleştirdim. Dışarıda sadece bu yazdığım defter ve kalem kaldı. Gardiyanlar geldikten sonra som cümlelerimi yazıp veda edecek ve iki-üç saat sonra inşallah Tekirdağ’da buluşacağız.
Artık Zeynep’le, ailemle aynı şehirde olmayacağız.
Bir yüzüğün benim için bu kadar anlamlı ve değerli olacağı aklıma gelmezdi.

***

Ve geldi gardiyanlar; ‘hazırlan, gidiyorsun’
Yazmak istediğim çok şey var ama acele etmeliyim. 1-2 dakika sonra gelip alacaklar.
Elveda hücrem, elveda Metris, elveda İstanbul.
Zorlu günler merhaba.
Gardiyanların ayak sesleri geliyor. Hücremin penceresine yaklaştım, bağırarak hevallere sloganla veda ettim ve ekledim;
Yarın barış yurdunda özgürce buluşmak üzere…

  1. Akın
    Nisan 18, 2012, 6:11 pm

    Allah seninledir dostum. Barış için yaşayandan daha güzel kim vardır..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

